Googoosh: the mermaid in the swamp

This weblog is another attempt to let Googoosh fans come together and enjoy their moments here. اين وبلاگ نلاش ديگري است تا دوستداران گوگوش را گرد هم آوريم و از لحظات لذت ببريم

Friday, December 24, 2004

بذار صدامو بکشه / ترانه آخرش خوشه

بذار صدامو بکشه / ترانه آخرش خوشه...
باز هم دوباره دست کنسرت گذاران بدسابقه ی ايرانی رو شد ! باز هم آبروی ايران و ايرانی در خطره ! هميشه جامعه ی هنری ايران بايد شاهد چنين حرکاتی از سوی بعضی سود جويان باشد ! چشم ندارند همديگر رو ببينند ! ...
. باز هم امير قاسمی شياد دست به کار شده تا دوباره بازار ترانه و آهنگ را به آتش بکشد ! اين آدم چی از جون بازار موسيقی ايران ميخواد ؟؟؟ نميدونم ! گويا از گوگوش شکايت کرده اند و نخواهند گذاشت گوگوش در ۲۵ دسامبر در لاس وگاس برای هزاران هزار ايرانی بخواند ! و طبق خبر های دريافتی تمامی بلیطهای رديف جلو و وسط اين کنسرت به فروش رفته ٬ گوگوش از مردم خواسته که بليط کنسرتها رو پس ندهند و به کنسرت بيايند به خاطر بر ملا شدن دست دزدان کثيف بازار موسيقی ! گوگوش آن شب اگر اجازه خوندن نداشته باشد در سالن حضور خواهد يافت تا در کنار بقيه هوادارانش باشد و برنامه مهرداد و کامبيز ( پسرش ) رو همصدا شوند .
گوگوش با چشمان خون بار گفت: ای عزیزان هموطن من از خدا می خواهم که به من کمک کند تا در روز کنسرت لاس وگاس برایتان بخوانم. دلم برای صحنه تنگ شده است. می خواهم بهترین آواز های زندگیم را برایتان بخوانم. واگر نگذارند آن شب را در کنارتان خواهم بود و با در دست داشتن پرچم ایران با هم به صدای گوگوش که از دل و زبان مهر داد و پسرم کامبیز بر خواهد آمد گوش فرا خواهیم داد .
امير قاسمی بزرگترين سم موسيقی ايرانه ٬ چند وقت پیش هم تقريبا همين بلا ها رو سر داريوش درآورده بود ! حلا چرا اين آدم با اين سابقه ی بد باز هم ميروند سراغش برای برگزاری کنسرت ؟ رو من نميدونم ...به اميد اينکه اين کنسرت با بهترين شکل ممکن انجام بشه و گوگوش هم اجازه خوندن داشته باشه تا شب خاطره انگيزی برای هوادارانش به وجود بياد .
همه بايد دست در دست هم دهيم تا اينگونه انسانهای کثيف دستشون رو شود و تا همه ی مردم آنها رو بشناسند و حق قانونی خودشون
رو از اين بيدادگران بگيرند .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home